Ang Ralle

axelinaackie.blogg.se / 25 September, 2013 - 16:16 / Allmänt

Ikväll åker Ralle till sin nya ägare, han är med andra ord såld. 
Han vilade ett tag för att när han besiktigades första gången reagerade han litegrann på ett bakben men det var en sån vanlig skada för hopphästar så det var bara o behandla och idag besiktigades han igen och var helt frisk. För att slippa alla frågor som:
- varför säljer du Ralle?? Ni passade jätte bra tillsammans! <333

Så klarlägger jag det nu.
Efter det att jag och Ralle gick omkull i Danmark känns det bara inte bra att hoppa honom. Min osäkerhet smittar då av sig till ponnyn och då blir allt en ond cirkel. 
Då är det bättre att jag inte tävlar honom längre då det säkerligen kommer funka bättre för någon annan.

Han kommer att bo på ett ställe i Varberg hos en familj vi känner litegrann sen innan, tror att kommer få det toppen där eftersom att dom har stora gräshagar och det är det enda som betyder något för Ralle, hahaha! ;-)

Min lilla Ralleballe, jag kommer sakna dig! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: