Är i chocktillstånd🙀...

axelinaackie.blogg.se / 27 September, 2013 - 19:17 / Allmänt

Fredagen den 27 september 2013 kunde Cleopatra skritta över en bom. Ni tror kanske att jag är helt vrickad när jag är lyrisk över att min ponny skrittade över en bom, men saken är den att vi har haft Cleo i 3 år och hon har aldrig kunnat gå över en bom.
Det var så att jag testade att ha ett gigantiskt ludd på nosgrimman för att jag vet att hon är lite markskygg. Det gjorde verkligen susen! Jag kunde också galoppera över 2 småhinder som stog på rad med 3 galoppsprång imellan och hon var helt lugn och bara guppade över! 
Ni förstår nog inte vilken skillnad det var! Får se imorgon om hon bara hade en bra dag idag eller om det faktiskt hjälper med luddet!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: