ARG...

axelinaackie.blogg.se / 08 September, 2013 - 20:30 / Allmänt

Designen är helt fucked up, men ska fixa det! Tilda hjälpte mig att få dit headern iallafalll och jag tycker att det blev jätte fint från datorn men hela bloggen är typ halv när man går in från mobilen. 
 
det är lite småfix kvar, ska till exempel ändra dom 3 bilderna till höger om jag klarar av det... ;-)
Godnatt, imorgon klckan 8 kommer Cleos runda upp, även ett schema för ponnysarna den kommande veckan. :)
 


Postat av: Annie Berggren

Väldigt fin båt du har som header, HAHA :D

2013-09-08 @ 21:58:34
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Flyttar du runt din hästar eller hur är det? Har du och din suster på olika ställen?

Svar: Vi har stall hos både mamma och pappa, när jag är hos mamma tar jag ibland med mig mina ponnysar hit men oftast står dom hos pappa. :)
None None

2013-09-10 @ 14:44:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: