Bad update...

axelinaackie.blogg.se / 03 September, 2013 - 20:30 / Allmänt

Vilken tur att jag skrev så många tidsinställda i söndags, för ni skulle bara veta hur lite jag har bloggat det sista. Typ alla inlägg har varit tidsinställda.
Men nu ska jag se till att blogga ordentligt.
Idag red jag min lilla Cleo och en av Antonias 5-åringar vid namn Lillan. Men namnet stämmer inte till hennes storlek direkt. Hon är BAUTA stor.
Jag red ut på båda 2 faktiskt. Men Cleos uteritt var riktigt händelserik! Red ut med Felicia på en väg vi aldrig ridit på förut och plötsligt tvärvände hästarna och bara några sekunder efter dom hade vänt hörde vi ett as högt läte som lät som en skit arg katt typ. Och efter att ha beskrivit ljudet för mamma sa hon att det var en grävling så jag får tro på henne.
Det var iallafall as läskigt. Vi var ute på en riktig långritt i 1 timme och 30 minuter.

Lillan red jag ut en kortis bara och hoppade över terränghindret med henne, hon var jätte duktigt men hoppade 7meter över... ;-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: