Bara 20 min kvar tills fredag...

axelinaackie.blogg.se / 26 September, 2013 - 15:50 / Allmänt

Att sluta skolan på en torsdag är det bästa som finns för att då har man hela fredag, lördag och söndag framför sig. 
Slutar bilden om 20 min men eftersom att jag var så effektiv denna lektionen och skrev en bildanalys på 824 ord är jag klar och kan göra vad jag vill. :)
 
När jag kommer hem ska jag och Antonia rida bort till galoppbanan på Bosse och Cleo, sen lite senare i eftermiddag hämtar pappa mig så är jag där över helgen. 
Har bara Cleo och Bosse att rida nu eftersom att Ralle åkte igår. 
 
Jag satt på rasten idag och konstaterade hur mycket bröd jag äter.
3-4 mackor till frukost
1 stor macka i skolan
2 när jag kommer hem
sen en eller 2 kvällsmackor.
 
Jag tror att jag måste ersätta allt bröd jag äter med något annat för att mackor är inte hälsosamt, iallafall inte 9 om dagen som jag kan äta! Hahaha
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: