Bästa sättet att vakna på...

axelinaackie.blogg.se / 19 September, 2013 - 07:08 / Allmänt

... Vaknade helt av mig själv klockan 7 idag, man får vara väldigt glad när sådant händer eftersom att jag bara får uppleva den känslan typ en gång i månaden.
Cleo och Ralle står här hos mamma nu och jag har precis släppt ut dom, Cleo i den halvstora gräshagen och Ralle i den stora. Ralle är så söt när man släpper ut honom då han alltid sätter full fart tills han befinner sig längst bort i hagen.

Igår fick jag gjort mycket läxor, men jag har minst lika mycket kvar... Gjorde 2 sidor matte, en matte diagnos, läste ut min engelska bok, tränade på 32 glosor och  lyssnade på en engelsk text. 

Idag kommer det förhoppningsvis bli en bra dag. Hade tänkt att jag och Clara ska gå till Hemköp på rasten så vi slipper svälta. En till positiv sak är att vi har blid i 2 timmar som sista ämne. Så man kan säga att skolan slutar klockan 2 men sen går jag och ritar. ;-) 
När jag kommer hem ska Ralle, Cleo och Bosse ridas. 
Cleo ska trimmas och Bosse ska hoppas. Ralle ska skrittas och travas på den STOOOORA ängen där vi tog bilder igår. Vi har nämligen köpt massa mark, tror att det är ca 2 hektar. Ska trava lite mer idag än vad jag har gjort innan.

Godmorgon förresten! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: