Creepy man

axelinaackie.blogg.se / 09 September, 2013 - 21:04 / Allmänt

Idag på tåget satt det en man bara 2 säten bort. Sedan gick det förbi 2 (oskyldiga?) människor. Dom såg iallafall helt oskyldiga ut. Då fick mannen på kanske 50+ ett utbrott och blev AS arg! Han skrek åt dom att det enda han ville var att vara ifred. Och det enda som de 2 människorna hade gjort var att bara gått förbi honom.
Han hade en kniv i handen och blev helt vild. Tåget var mitt i mellan 2 stationer så man kunde ju inte fly någonstans. Efter en stund stannade tåget på stationen innan våran station, vi hoppade av och sprang till andra änden av tåget och hoppade in på en annan vagn.
Sedan gick vi (jag Clara och Moa  av på våran station och han gick av på samma! Jag blev hur rädd som helst, typ det läskigaste jag har varit med om. Han måste varit rejält påverkad för att så konstig kan man inte vara, speciellt inte om man har en kniv i handen. 
 
Usch vilka läskiga människor det finns.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: