Dagens matchning...

axelinaackie.blogg.se / 22 September, 2013 - 08:00 / Allmänt

På Bosse ska jag ha följande: 
- Brun lång luva (en sån som ni ser på bilden)
- Brunt RG-schabrak (bild nedan)
- bruna veredus skydd
- Brun sadel och träns förstårs
 
Cleo ska ha:
- Mörkblå equipe luva
- Ljusblått RG schabrak
- Mörkblåa lindor
- Brun sadel och träns
- Små, tunna tofsar i manen
 
 
Jag ska ha på mig:
- Ljusblå kavaj
- Svart samshiled med strass
- Parlanti stövlar
- John witaker ridbyxor
 
 
 


Postat av: Tilda - TLryttarna

Lycka till idag, och GLÖM INTE att äta de goda bullarna, som jag bakat ;)
Dock så vet jag inte om dem är goda, eftersom jag inte kunnat smaka dem själv, men det är dem säkert ;)

2013-09-22 @ 09:41:27
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Sarah

Åhh skulle du kunna lägga upp någon kanske lite bättre bild på schabraket? Tänkte skicka efter ett eget designat brunt RG schabrak och ditt var ju to die for! :D

2013-09-22 @ 19:45:04
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: