Dagens ridpass...

axelinaackie.blogg.se / 02 September, 2013 - 22:33 / Allmänt

Dat rubrik alltså, det skulle kunna stå "BAMBAMBAAAM" framför istället. Ingen popular rubrik har jag förstått.
 
Jag har ju bara en frisk ponny för tillfället, det låter väl som att jag är en fantastisk ryttare? Haha, Det jag gillar med min humor är att jag gör narr av mig själv. Jag är så rolig!
Men så illa är det faktiskt inte! Mer om det imorgon.
 
Red Cleo idag iallafall i paddocken, jag fokuserade på formen och tempoväxlingar. Hon var sjukt pigg och ville nog helst bara dundra fram på en galoppbana. Det resulterade i att hon blev lite springig när jag skulle öka galoppen. Men hon samlade sig jätte bra och var fin i formen för det mesta så jag är nöjd. 
 
<3<3<3
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: