Ett sent godmorgon!

axelinaackie.blogg.se / 17 September, 2013 - 10:00 / Allmänt



Jag älskar bloggar med morgoninlägg, om jag går in på en blogg på morgonen tycker jag att det ska finnas minst ett inlägg att läsa. Jag kan väl inte säga att jag är så jätte bra på att skriva morgoninlägg varje dag, men jag ska bli bättre.Om man kollar på timme-statistiken har jag mest läsare runt klockan 7-8 på morgonen och runt 10 på kvällen. Så morgoninläggen är väldigt viktiga!

Idag ska jag rida markarbete med Cleo, dom passen brukar oftast bli ganska stressiga eftersom att hon inte gillar att hoppa småhinder och bommar, men jag brukar få ut mycket av dom. Cleo vill hellre att hinderna ska vara höga, annars kan det kvitta. ;-)Ralle ska jag rida ut på tror jag, like always. Sen ska Bosse ridas också, om Antonia är på bra humör får ni film men det troligaste är att hon är på sitt vanliga humör, grinig.


Postat av: Anonym

Varför rider du Bosse nu?

Svar: Antonia känner att hon är färdig med honom och för att jag ska tävla honom på söndag. :)
None None

2013-09-17 @ 12:40:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: