FINALLY

axelinaackie.blogg.se / 28 September, 2013 - 22:03 / Allmänt

Har suttit hela kvällen och skrivit en väldigt lång bokrecension och nu är den äntligen klar! 
 
Dagens ridpass:
Bosse red jag ut på, han var jätte snäll, han är världens snällaste att rida ut på. 
 
Cleo red jag i paddocken och det gick jätte dåligt, så dåligt att jag skrittade ett varv, hoppade av och ställde in henne. Lät henne vara ute i hagen ett tag och sedan tog jag in henne och red ett till pass för att jag verkligen inte kan avsluta när det går dåligt. 
Så pass nummer 2 gick AS bra! Hade ett stort ludd på nosgrimman och hon kunde trava över en bom helt normalt. Hon var jätte fin när jag red på marken också. 
Imorgon kommer det kunder på min prinsessa. <3
 
Nu ska jag bara räkna matte och skriva en recension i engelskan. Jaghatarminskola.
Min fina Ralle när vi vann i änglahoppet. <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: