Hej och godmorgon!

axelinaackie.blogg.se / 08 September, 2013 - 07:50 / Allmänt

Idag SKA jag uppdatera bra. 
Nu ska jag ta på mig mjukisbyxor och gå ut till stallet och pyssla. Först och främst ska jag fodra alla små djur. Sedan ska jag bada Cleo, får se om hon får sig ett helbad nu inför sista dagen och allt. All utrustning ska putsas och allt ska packas in. Stallet ska mockas och sopas m.m.
Sen ska jag gå in och äta frukost, jag längtar (detta är ett tidsinställt så jag skrev dethär igårkväll) redan efter att få dricka den fantastiskt goda juicen jag köpte igår! 
 
Svar på varför Cleo tävlas med lindor:
Jag tävlar med lindor på Cleo för att hon passar mycket bättre i det och för att hon aldrig river med frambenen. Polo som inte är lika rädd om sina framben som Cleo är skulle jag aldrig ha lindor på. Lindor tar bort en hel del av hästens försiktighet men har man en ponny som Cleo som aldirg river med frambenen och har lika smala ben som tändstickor så tycker jag att lindor är finare. :)
 
 
 


Postat av: isabella

Gud vilken fin header du har!

2013-09-08 @ 09:09:19
URL: http://www.isabellaandersen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: