Hem från skolan...

axelinaackie.blogg.se / 09 September, 2013 - 16:27 / Allmänt

Väntar på tåget som blev försenat, 20 min. score.
När jag kommer hem ska jag äta 4 feta rostmackor för jag är så hungrig att jag har lust att slå till någon.
Sen är jag jätte arg på min design, jag vet heller inte hur jag ska få tillbaka min gamla... :(
Annars mår jag förhållandevis bra! Har bara 3 läxor denna veckan vilket är så sjukt jäkla exalterande grymt!
Idag ska mamma ta Ralle och jag tar Cleo med ut på en timmes PW. Soft dag för Cleo efter meetinget i helgen.



Postat av: EmilyWissén

det beror på vad du menar men får du inte in självs Headern ?
Isådda fall kanske jag kan hjälpa till men är inte proffs:) good luck

2013-09-09 @ 20:23:38
URL: http://nattstad.se/emilywissen
Postat av: EmilyWissén

det beror på vad du menar men får du inte in självs Headern ?
Isådda fall kanske jag kan hjälpa till men är inte proffs:) good luck

2013-09-09 @ 20:23:40
URL: http://nattstad.se/emilywissen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: