Måndag morgon...

axelinaackie.blogg.se / 16 September, 2013 - 08:43 / Allmänt

Till helgen är det tävling igen! Och det är inte vilken tävling som helst, utan det är min klubb som håller i den! 
Men tävlingen är inte hemma som den var förra året, utan den hålls på Åby denna gången. 
Jag ska hoppa DM med Bosse och Cleo. Det är bara en L.A. Men det ska bli jätte kul iallafall, jag måste försvara min plats som distriktsmästare då jag vann med Ralle förra året. 

Dock är det en hel skolvecka kvar till fredag och helg...



Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Lycka till! :D

2013-09-16 @ 09:54:56
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: Jag

Vilken dag? Kanske kommer och fotar ifall jag kan min pappa jobbar ju där :)

Svar: Söndag! :-D
None None

2013-09-16 @ 13:33:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: