Nu är det nära... ;-)

axelinaackie.blogg.se / 20 September, 2013 - 21:49 / Allmänt

Är sjuuuukt peppead inför söndag, ovanligt faktiskt. Det är inte så bra eftersom att det brukar gå dåligt om jag är för taggad. 
 
Jag startar som nummer 3 på Cleo, det känns bra. Gillar att starta tidigt, speciellt på Cleosen. Sen på Bosse startar jag sist, hur grymt?! Då det är en winning round är det väldigt bra att gå ut sist i omhoppningen. Självförtroendet är på topp eftersom att jag precis tog för givet att jag kommer till omhoppning. ;-) Bara för det kommer jag säkert riva hela banan, plöja alla hinder så alla bommar går av. Ska försöka få det på film när allt hindermaterial går sönder!
 
Bättre uppdatering imorgon mina vänner.
 
 


Postat av: Jag

Trodde ni skulle sälja Bosse och Cleo och köpa en D ponny ifrån Irland? :O

Svar: Cleo är till salu och det är Bosse också. Men om Bosse inte blir såld (vilket han troligtvis inte kommer att bli) ska jag ta över honom.
None None

2013-09-21 @ 08:56:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: