Pannband. glittrar fient eller stilrent?

axelinaackie.blogg.se / 10 September, 2013 - 18:07 / Allmänt

Jag lade ner 5 minuter på bara rubriken så att det skulle rimma. Fiffig som jag är!
 
Det finns 1000 tals olika pannband till hästen, allt från 50 kr till 1500, fina och fula. Jag kan ju säga som såhär att när jag var 10 var min absolut högsta dröm att få ett swarovski pannband, när jag fick ett blev jag typ lyckligast i världen. 
Men att köpa ett swarovski pannband som håller i 2 dagar typ som kostar 800:- är fel tycker jag. Mina höll iallafall inte särskillt länge eftersom att stenarna trillar av väldigt enkelt. 
Jag tycker att swarovskipannband är sjukt fina, men då dom har sån sjukt dålig kvalitet borde dom inte kosta mer än max 300. 
Jag har börjat gilla mer stilrena pannband, men mitt största krav nu för tiden när jag ska köpa ett pannband är att det ska ha bra kvalitet och det ska inte kunna lossna något. Har börjat gilla pannband med guldiga metallstenar, har ett sådant till Ralle och det grymma är att det är snyggt, inte så jätte dyrt (350:-) och jag behöver inte vara så rädd om det. 
 


Postat av: Sara

Hur gammal är cleo??

Svar: 10 :)
None None

2013-09-10 @ 19:39:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: