Påväg hem från stallet

axelinaackie.blogg.se / 16 September, 2013 - 18:59 / Allmänt

Det blev en skrittur på hårt underlag med Cleo och mamma promenerade med Ralle i handen. Vi kom hem precis innan regnet började ösa ner, ibland har man turen på sin sida! Räknar detta som en vilodag för ponnysarna, en skrittur är inte så ansträngande. För övrigt ryktade jag min dagliga rykt på Cleo, hon är helt perfekt i hull och skiner som bara den för tillfället! 
Borstade på Polo också, han och Ralle matchar varann då båda 2 har en päls på ca 1 meter... ;-)

När jag kommer hem ska jag äta middag och göra läxor i 1 timme. Då ska jag ha gjort följande:
- engelska glosor
- läsa i engelska boken
- lyssna på engelska text
- läsa i svenska boken 
- spanska 

Sen ska jag kolla på idol och efter det är det freetime!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: