Polisen ;-)

axelinaackie.blogg.se / 30 September, 2013 - 20:29 / Allmänt

ÅÅÅH. Ni anar inte hur mycket jag vill börja rida Polo, klippa bort hans 2 meter långa isbjörnspäls och göra honom fin. Rida ut långa turer själv i skogen, det är viktigt att rida ut själv med Polo annars är det inte lika mysigt. ^^
 
Över till annat!

Okunniga hästmänniskor kan vara väldigt roliga ibland alltså. 
När jag stog och gjorde iordning Bosse här om dagen kom det fram en man och sa bland annat:
 
- Har han hudproblem på bakbenet? (Och så pekade han på Bosses vita bakben) HAHAH
 
- lindar du benen för att han inte ska bränna sig på brännässlor och taggar när du rider ut i skogen?
 
- Han ser riktigt snabb ut!
 
- tar du bort hår nu eller vad gör du? Sa han när jag ryktade, hahah
 
- Stackars dig, målar flickan naglarna på dig, Sa han till Bosse när jag oljade hovarna
 
Hahaha, den mannen var riktigt underhållande!
 


Postat av: TLryttarna

HAHAHAHHAHAHA!!! Det där med hans bakben och lindorna var bästa kommentarerna! HAHA!

2013-09-30 @ 21:32:01
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Klara

Snygg blogg kika gjärna in min och lämna en kommentar om du har tid

2013-10-01 @ 17:04:58
URL: http://ponnyklara.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: