Resultat!

axelinaackie.blogg.se / 22 September, 2013 - 15:55 / Allmänt

Hoppade Cleo först såklart, en L.A som DM'et gick i. Hon kändes super, hoppade jätte snällt alla hinder. Man märker att hon är med på noterna nu. 
Red kanske inte min bästa runda precis, blev lite av och på och fick inte in ett flow. Tog tillbaka alldeles för mycket innan A i kombinationen som var sista hindret och då hade hon bara 2 alternativ, riva eller stanna. Hon valde att riva och det var ett smart val Cleo! Så 4 fel men jag kom ändå 2a i själva DM. :)
Sedan hoppade jag Bosse, våran 2a start tillsammans och det var en L.A (110cm) också. 
Fick till det väldigt bra i grunden så jag var nolla, han kändes grymt bra!
 
Det var en winning round och jag var nolla i omhoppningen också och red ganska snabbt, men det var 2 stycken som var ett par tiondelar snabbare så jag slutade 3a i både klassen och DM! Är jätte nöjd med dagen, nu ska vi tillbaka till ösregnet och hjälpa till på tävlingen. 
Mina rundor är filmade och jag kan tänka mig att ni vill se min och Bosses runda och det ska ni få! 
Lägger upp filmen ikväll eller imorgon.


 


Postat av: Jennifer

du är så grymt duktig! :)
vart har du köpt den bruna långa huvan? super snygg. :)

Svar: Tack vad snällt! :-DLuvan köpte jag på skara hästsport! :)
None None

2013-09-22 @ 19:27:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: