Rosa Animo!

axelinaackie.blogg.se / 02 September, 2013 - 19:30 / Allmänt

Fått måga kommentarer på vart jag köpte mina rosa animo ridbyxor så nu ska ni allt få höra vilket hejdundrandes fynd jag gjorde!
Dom kostar 2029:- i nypris. Men det har jag redan lagt på mina röda så jag hade ingen lust att lägga det igen. Så jag kollade på hästnet för att de om jag hittade några. 
Och fatta lyckan när jag hittade ett par rosa i Ponydivition, 10 år som är min storlek för 900! 
Men inte nog med det, mästerprutare som jag är fick jag köpa dom för 750 kr! Dom var helt nya också, prislappen var kvar och byxorna var endast provade. 
 
 


Postat av: Anonym

Det va exakt dom jag mejla på men fick inget svar
Av hon som hade dom :(

2013-09-03 @ 11:06:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: