sammanställning av helgen

axelinaackie.blogg.se / 08 September, 2013 - 14:31 / Allmänt

Började helgen med att hoppa en L.A så att hon fick börja med en enkel klass. Var dubbelnolla, hon kändes jätte fin och var med på noterna. Tyckte själv att jag red as fort, haha! Det ledde till en 2a plats.
 
I lördags hoppade jag en MsvB som var ganska maxad tyckte jag, hon kändes super och hoppade sååå fint! Hon var verkligen med på allt och hade inte en tanke på att smita på sidan. Jag red en ganska dålig väg till hinder nummer 2 så hon hann inte riktigt se det i tid vilket resulterade i att hon spände sig i luften och rev 2an med bakbenen. Slutade på 4 fel men hon kändes rikitgt bra!
 
Idag hoppade jag också en MsvB, det var en A.0 a och jag red väldigt beslutsamt. Fick till en jämn och fin ritt och red ganska fort. det kommer film på denna rundan imorgon. Slutade 2a i denna klassen också. Jag är mest nöjd med rundan från idag, allt stämde perfekt.
 
 
Jag är verkliegn supernöjd med Cleo denna helgen, fantastisk ponny. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: