Schema för veckan...

axelinaackie.blogg.se / 10 September, 2013 - 09:43 / Allmänt

Tisdag: 
- Cleo ska skrittas bort till galoppbanan och rida 3 varv vilket betyder att jag rider 6 kilometer. 
- Ralle ska skrittas i paddocken i 20 minuter, men jag ska vara seriös och inte bara skritta runt på långa tyglar.
- Polo ska vila hela veckan så han behöver jag kanske inte skriva om, åker dit och borstar på honom ibland bara. :)
Övrigt: Spanska läxa, engelskaläxa, svenska läxa, mocka och fixa stallet (alla som undrar, jag kan faktskt mocka, men jag uppskattar det väldigt mycket att jag aldrig behöver göra det hos pappa. Men när hästarna står här är det hårda bud som gäller!) 
 
Onsdag: 
- Cleo ska trimmas i paddocken
- Ralle ska skrittas ut en lite längre tur.
 
Torsdag:
- Trim i paddocken/galoppbanan
- Skritta ut. 
 
Fredag:
- Uteritt för Cleo
- Skritt och lite trav i paddocken för Ralle
 
Lördag:
- Cleo ska markarbetas, tänkte lägga ut mycket bommar som jag kan galoppera över, hon kan nämligen inte trava över bommar. 
- Ralle ska skrittas och travas i paddocken.
 
Söndag: 
Cleo - ueritt
Ralle - uteritt, skritt och trav 

Ganska lugnt och bra schema tycker jag, men eftersom att det inte är någon tävling till helgen spelar det inte så stor roll. 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: