Schema över dagen...

axelinaackie.blogg.se / 04 September, 2013 - 08:58 / Allmänt

Idag har jag ett fullspäckat tidschema men det ska säkert gå bra. 
Cleo, Potter och Bosse ska ridas.
Räknar med att vara i stallet halv 5 och sitter på Cleo 10 i 5. Trimmar henne i en halvtimme så jag är klar 20 över 5. Sitter på Potter 20 i 6 och trimmar honom i en halvtimme och är då klar 10 över 6. Åker hem till mamma och är hemma ca 20 i 7. Äter middag lite fort och räknar med att sitta på Bosse 20 över 7. Han trimmas i 40 minuter i paddocken eller på gräsbanan. Är klar klockan 8. 
Då gör jag läxor från 8 till 9 , går sedan och lägger mig i sängen med ett idolavsnitt på svtplay.
 
Hängde ni med eller? ;-)
Nu börjar svenskan, tidsinställa kommer upp eftersom att jag inte hinner blogga idag. 
 


Postat av: Emily

vart, köpte du din nya hjälm & på ett ungefär hur mycket kostade den? :D

Svar: jag köpte den på svensk ridsport och den kostade 3300 kr. :)
None None

2013-09-04 @ 10:26:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: