Slutat skolan!

axelinaackie.blogg.se / 23 September, 2013 - 12:52 / Allmänt

Bästa måndagen på länge. Egentligen ska vi ha simning nu men eftersom att det inte är min starka sida (eller rättare sagt min allra svagaste sida)  avstod jag... ;-) 
När jag kommer hem så kommer jag få se Antonias nya storhäst som kom idag enda från Belgien! Vi födde upp henne själva och sedan såldes hon till Schweitch (stavning) sen har hon bott i Belgien ett tag och utvecklats till en riktig stjärna så nu har vi köpt tillbaka henne! 
12 år och är halvsyster med Frida och Lillan. :)

Foto: Clara strandkvist 




Postat av: ella

ska du ta över bosse? :)

2013-09-23 @ 15:29:12
Postat av: Anna

Vilken vinnarblick!!!!!!

Svar: haha, jadå! Eller arg grävling... ;-)
None None

2013-09-23 @ 18:39:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: