sorry for my bad behavior...

axelinaackie.blogg.se / 12 September, 2013 - 21:57 / Allmänt

Jag har haft fullt upp idag och bloggappen spårade ur totalt. 
 
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen men det blev som värst precis när jag satte mig i bilden påväg hem från skolan. Sen åt jag 3 hamburgare och då blev det lite bättre. Men hamburgarna var hemmagjorda så dom var ganska små. Bara så att ni vet, jag vill ju inte att ni ska tro att jag äter 3 fullstora börgare! (läs "börgare" på jätte mycket göteborgska, det blir roligare då.)
 
Förut idag blev det väldigt rött runt där fästingen hade suttit och en liten bula, som ett myggbett typ. Men nu har allt det röda runt försvunnit och det är bara som ett bett. #JagHatarFästingar
 
Cleo gick fint idag, skrittade ut i 10 minuter och trimmade henne i 25 min. Travade en hel del idag, typ lika mycket som en normal ryttare gör, alltså inte jag. ;-) Hon var fin som alltid!
Men självklart hade Apan (som för övrigt är hennes smeknamn efter Cleo) rullat sig i sand så hon dammade något förfärligt. Men efter att ha använt mig utav 4 olika borstar och borstat som en dåre i en halvtimme skiner hon igen! Hon blev ovanligt blank denna gången!
Denna bilden har jag som hemskärm på iPhonen, och det kommer jag alltid att ha, så himla cool bild. 
 
 
Imorgon är det fredag. Eftersom att fredagar är så himla åzum är jag glad hela dagen och när jag är glad uppdaterar jag bloggen bra. Så räkna med grym uppdatering imorgon!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: