StorstädarN

axelinaackie.blogg.se / 08 September, 2013 - 17:52 / Allmänt

Nu har jag och mamma storstädat hela stallet. (här hos mamma) Det såg h e m s k t  ut innan. Hela sadelkammaren är utrensad och lagt allt i fina högar, sedan har jag fixat lite i ett skåp, vikt undan täcken m.m.
 
Vi tog också bort brädorna som skillde 2 små ponnyboxar åt. Så istället för att vi har 3 boxar och 2 små ponnyboxar har vi nu 4 stora boxar! Så Ralles "nya" box är 5 meter lång! Han kan nästan galoppera på långsidorna... ;-)
 
Nu ska vi åka och äta middag någonstans och sen ska alla hästar in och jag ska läsa i min tråkiga bok. Släppte ihop Cleo och Ralle idag btw, dom hälsade inte ens på varann, haha! Båda 2 tyckte att gräset var 100 gånger mer intressant. Men senast jag såg dom stog dom och kliade varann iallafall. Alla gillar Cleo. ;)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: