Svar på frågestunden, del 4

axelinaackie.blogg.se / 29 September, 2013 - 11:00 / Allmänt

Postat av: Anonym

Vad hade Bosse gjort när antonia fick han?

Han hade tävlat 120, alltså MsvB. Han hade inte så jätte bra resultat och var bara grade C. På Irland delar man in alla ponnyer i olika grades beroende på hur mycket poäng dom har från tävlingar. Det finns från grade A-E tror jag. Ralle var grade A ^^


Postat av: Anonym

Vem är din ALLRA bästavän?


Postat av: Anonym

Rider du med handskar? Varför/ varför inte?

Jag rider bara med handskar på vintern eftersom att man fryser ihjäl annars. Men på sommaren rider jag alltid utan för att jag tycker at det är mycket smidigare utan. Om jag rider med handskar känner jag mig så klumpuig och okänslig. 


 

Postat av: Emelie

1. Skulle inte du sälja Ralle & Cleo? 
2. Ska du ha någon mer häst än Bosse och Polo. 
3. Ska du ta över Bosse ?

Ralle är såld och Cleo är till salu.

Jag vill ha en till D-ponny, så svaret på frågan är nog ja. :)

Som det ser ut nu - ja !


Postat av: My

berätta om alla ponnys & antionia har haft vad de har gått vad de gick med er osv? :) 
Hur kan man rida så grymt som du & antionia gör? <3

Eftersom att vi har haft säkert över 20 olika hästar tillsammans blir det lite långt att skriva här så det får nog bli i ett separat inlägg. :) Haha, vad snäll du är! ;)


 

 

 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: