Svar på frågestunden, del 5

axelinaackie.blogg.se / 30 September, 2013 - 09:05 / Allmänt

Postat av: Mathilda

Hur lägger du upp dina ridpass när du rider dressyr 
Eller hoppning 😊

När jag rider dressyr, eller trimmar som jag kallar det så brukar jag fokusera på att hästen ska vara lösgjord och lyssna fram och tillbaka. Sen är det jätte olika hur jag lägger upp mitt pass när jag hoppar, helt beroende på vad jag övar på.
Postat av: anonym

vad har hänt med Ralle? Du skriver nästan ingenting om han länge :( 
Mål med Polo? 
Varför ska du inte rida Bosse? 
Var tävlade du inte Potter året ut? 
Vilka blogga läser du?

Ralle är såld. 

Mål med Polo har jag redan svarat på. :)

Därför att han fick en skada som aldrig kommer läka helt och det är inte bra att han hoppar och tävlar så mycket. Men det är inte så att han aldrig kan hoppa, han kan hoppa och tävla i lagom mängd utan att ha ont. :)

Jag orkar inte rabbla upp alla, men jag läser 9-11 bloggar om dagen! 


Postat av: Ebba

Kommer du f ta över Bosse? 
Om du gör det vad är dina mål med honom? 
Vad hände med Ralle du skriver inte så mycket om honom länge? 
Vad är dina mål med Polo? 
Vad är det bästa med Polisen? 

Tycker du gör bloggen sjukt bra och bloggar ofta med många och roliga inlägg! Går in på din blogg säkert tio gånger på en dag för att jag tycker att den är så himla bra!! :) ♥♥

Vill börja med att säga tack och kul att du gillar min blogg! :-D

Ja det kommer jag, mina mål med honom är att rävla större mästerskap.

Ralle är såld som jag säkert har sagt 100 gånger nu, haha. 

Mål med Polo har jag skrivit, det bästa med honom är att han ställer upp i alla lägen. Han hoppar hur man än kommer och är världens bästa Polis! ;-) Sen är han sån att han har förtroende för just mig. Om han är rädd (vilket han är ganska ofta eftersom att han är den typen) brukar han ändå lita på mig. Haha, detdär lät töntigt men det är typ så. :)


Postat av: ebba

hur gammal är du? ska du fortsätta rida och tävla Bosse? hur gammal e Bosse? vilka hästar e dina eller som du rider och tävlar?? är du singel?

Jag är 13, alltså 00a. 

Jag tror det! Bosse är 10 år. 

För tillfället har jag 3, Bosse, Cleo och Polo! 

Japp det är jag ! 


Postat av: Hanna

Har din pappa ett försäljningstall? Haha, nej! ;-)
Är det din pappa som tar in era fina ponnyer från ireland? :) Nej det är det inte, vi åker dit och provrider olika ponnysar som vi blivit tipsade om. :)
Ska du ta över bosse helt nu? Jag tror det! 
Vad är dina mål med dina ponnyer? Det har jag redan svarat på. :)
Dröm ponny? Calle Kvalster eller Bosse. 
Tips på typ hästnet sida i ireland? Oj, jag kan faktsikt ingen! 
Du har världens bästa blogg, älskar verkligen att läsa den ♥ TACK!


 

Nu tror jag att alla frågor är besvarade!



Postat av: Lisa

Hur lång är du?

Svar: Ca 160 cm :)
None None

2013-10-01 @ 16:18:42
Postat av: Anonym

Tycker du om dessa d-ponnysar?
Melwin cooper s
Charlene girl ?
Gyllinge eos ?
Tamarix ?
Rhystad Olivia ?
La luna ?
Ix de L aulne ?
Calle kvalster ?
Du måste svara på alla

2013-10-01 @ 16:49:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: