Tävling till helgen!

axelinaackie.blogg.se / 03 September, 2013 - 19:30 / Allmänt

Fredag, lördag och söndag är det tävling i Kungsbacka som ligger bara 2 km från mig. Alltid najs att vissa tävlingar ligger så nära!
 
Jag ska ta med mig min fina Cleo dit.
 
Cleosen ska få hoppa L.A+5 på fredag som en enkel liten klass. Jag ska rida fort, när hinderna bara ligger på 105 cm kan jag rida fort med Cleo eftersom att hon gör det väldigt enkelt. 
På lördag ska hon gå en MsvB, det är en A.0. Jag ska rida felfritt och hyfsat snabbt.
Samma upplägg på söndagens MsvB, men här rider jag nog mest för nolla. 
 
Cleo med sin förra ryttare i Belgien. Är det bara jag eller ser hindret hon hoppar över extremt högt ut? Om man kollar på stödet.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: