Tjäna

axelinaackie.blogg.se / 19 September, 2013 - 20:27 / Allmänt

Cleo trimmades i paddocken och hon var fantastiskt fin som alltid, Grym ponny.
Hoppade Bosse och själva hoppningen gick väldigt bra, lärde mig lite mer hur jag ska rida honom på hinder. Sen var han sådär när jag red på marken för att han var lite dampig efter det att jag hade hoppat. 
Har mockat och gjort klart allt i stallet, samt varit på maxi och köpt vindruvor, nyttig som jag är!

Nu - idol!
Så sjukt skönt att jag bara behöver göra spanska läxan ikväll.

Ny sadel, Antonias gamla men den är ny för mig iallafall! En equipe expresson




Postat av: Elsa

Vilken storlek är din? Hur många tum asså? Elr heter det så? Men iaf jag är 160 cm lång men vad ska man ha för storlek då? Jätte tacksam för svar <3

Svar: Den jag har är 17 tum men har en som är 16 tum också. Jag är strax under 160 och båda sadlarna passar mig. :)
None None

2013-09-20 @ 22:19:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: