Vill du ha ett mjukt och välskött träns?

axelinaackie.blogg.se / 29 September, 2013 - 09:00 / Allmänt

Jag tycker att det är viktigt med bra puts grejer till alla läderprylar. Något jag också tycker är viktigt är att ha mjuka träns.
 
Så jag testade curium balsam från veredus som verkligen var det bästa jag någonsitt haft på en svamp. Smörjer man in sitt träns med detta balsamet en gång blir det hur mjukt som helst! Och det luktar SÅ gott. Men eftersom att jag är så pedantisk av mig måste tränset vara kliniskt rent från smuts innan jag fettar in det med balsam, så då använder jag mig av curium soap eller belvior, step 1. Båda 2 är ganska vattniga och rengör tränset väldigt bra.
 
 
Alltså, nyckeln till ett välskött träns är:
- Skrubba rent med belvior, step 1 eller curium soap
- Stryk på curium balsam, ju mer desto mjukare.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: