Well hello!

axelinaackie.blogg.se / 01 September, 2013 - 17:46 / Allmänt

Det värsta som finns är ju när ens ponny börjar gå dåligt utan någon speciell andledning. Då är det nästan bättre om ponnyn har något litet problem som bara är att fixa till. Bara en spontan tanke såhär på kvällskvisten!
 
På tisdag kommer alla mina läsare få svar på en fråga ni har kmmenterat typ 1000 gånger. Vilken fråga jag menar får ni se på tisdag!
 
Nu ska jag och Antonia baka en tårta för att mamma fyller år imorgon, vi har köpt jätte fina presenter idag men jag kan inte skriva vad vi köpte eftersom att mamma är stamkund på min blogg...
Ralle <3
 
Btw, det kommer tyvärr varken bider eller filmer från helgens tävlinger då systemkameran inte hade något batteri... xd
 


Postat av: Anonym

Var köpte du dina animo ridbyxor?

2013-09-01 @ 19:15:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: