Dagens resultat

axelinaackie.blogg.se / 26 April, 2014 - 21:08 / Allmänt

Lagklassen gick i MsvB (120cm) och var en bedömning A.1.a. Jag hade Bosses utomhusbett som är lite skarpare än hans vanliga vilket medförde att han lyssnade lite för bra och jag hade lite för mycket kontroll i grunden. Höll tillbaka honom onödigt mycket på första linjen och i 2 svängar så det blev inte riktigt ett flow genom hela banan. Men känslan var ändå bra och han kändes både kapabel, försiktig och noggrann. Fick ett förargligt pet på näst sista hindret som var C i 3-kombinationen. Han fick lite trångt och jag satt inte upp ordentligt så jag tar på mig det felet.
 
Sedan i omhoppningen hade jag en starkare galopp från själva början och vi fick ett väldigt bra flyt. En jätte bra runda och jag var felfri! 
Mina lagmedlemmar var grymma och både Fanny, Magda och Beata var nolla i grunden så att jag kunde rida helt utan press. Det slutade med vinst efter en omhoppning mot nääs och vi är vidare till strömsholm!
 


Postat av: Anonym

Kan du skriva vad dina lagmedlemars b-ponnyer heter och hur de hoppar? :)

Svar: Amadeus, Jocke och buzz. Alla hoppar jätte bra men Jocke är min favorit!
None None

2014-04-26 @ 21:38:51
Postat av: Tilda

Grymma 👌

Och till kommentaren här uppe, hahahahaha 😂😂

Svar: taack! haha ;))
None None

2014-04-26 @ 21:50:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: