Lång dag i bilen!

axelinaackie.blogg.se / 06 April, 2014 - 22:03 / Allmänt

Vi har åkt runt i skåne och stannat till på 3 olika ställen. Såg ett par fina hästar och jag har lärt mig 3 saker.
 
1. Min största fruktan är att hamna på en skruttig gård med trasiga staket och fult stall.
 
2. Jag vill inte vara själv när jag jobbar med hästar, själv i stallet och rida själv alltså.
 
3. Nästan alla hästmänniskor har det jävlig skabbigt inne i deras hus.
 
Dagens lärdomar alltså. 
Får nog börja avrunda här tyvärr, börjar stalljobbet klockan 09.00 imorgon så det blir uppstigning 07.30! :)
 
 


Postat av: Anonym

Ska du till majpokalen?:) hörde att dom öppnade anmälningarna idah

Svar: Japp, tack att du sa det så att jag hann anmäla innan det blev fullt! :)
None None

2014-04-06 @ 22:20:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: