Tävlingsplanering!

axelinaackie.blogg.se / 29 April, 2014 - 11:59 / Allmänt

Nu till helgen, vecka 18 är det meeting i Norge-Drammen med Bosse.
 
Vecka 19 åker jag till Skyrup med Bosse och rider bara en klass, en dag.
 
Vecka 20 är det tomt
21 lika så
 
vecka 22 åker jag till JumpClub för att hoppa childrens - falsterbokvalet med Elenya. Anledningen till att jag inte hoppar i Grevlunda är att det är samma helg som Strömsholm! Denna tävlingen är på lördagen. Vecka 22 hoppar jag även Bosse i Åstorp, endast en klass på söndagen.
 
Vecka 23 är det strömsholm, lag SM! 
 
Vecka 26 - Alejennylund. Har inte bestämt att åka dit men tävlingen ligger nära och det finns MsvA så det känns som en bra tävling. :)
 
Vecka 28 är det falsterbo, förhoppningsvis har jag kvalat med Elenya. ;-)
 
Sedan har jag inte planerat så mycket mer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Ska du tävla på skogslotten?

Svar: Nej det blir för mycket om jag åker dit också tyvärr!
None None

2014-04-29 @ 13:30:58
Postat av: Alva

Jennylund är superbra! Jag tävlar för dom och anläggningen är jättebra verkligen! Tycker att du ska åka dit, allt är väldigt bra organiserat, alla är trevliga och det är jättesmidigt att tävla där för allt går så snabbt och bra:)

Svar: ja jag gillar att tävla där. :)
None None

2014-04-29 @ 23:10:42
URL: http://alvamariia.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: