Taggad och redo!

axelinaackie.blogg.se / 06 Augusti, 2014 - 19:19 / Allmänt

Blir sjukt peppad av att se alla bilder och filmer folk har lagt ut som redan är på plats i Vetlanda. Ska bli riktigt kul att rulla dit imorgon tillsammans med min trogna vän Bossegubben. 
Mina mål under helgen är att få in bra flyt i rundorna, rida så bra jag kan och få rutin, inget annat! 
 
Lite tråkigt att inte kunna vara med på invigningen som är ikväll, men hade inte varit schysst mot Bosse att åka dit idag då det tar på krafterna att vara på ett meeting för en häst. Ingen utevistelse förutom promenader och inte en lugn stund i stallet förutom på natten. (eftersom att det cirkulicerar folk hela tiden.)
Känns bra att åka imorgon, jag kommer ta med mig en pigg och fräsch ponny som kommer vara redo att prestera!
 
Rider imorgon hemma innan vi åker. Anledningen att jag gör det är:
1. Han har tävlat i Vetlanda innan och det är ingen "speciell" tävlingsplats som utmärker sig att vara extra tittig eller så.
2. Skönt att ha ridit innan man åker så att jag bara kan gå en lång kvällspromenad med honom när vi anländer! 
3. Jag får mer gjort hemma eller hur jag ska uttrycka mig. Det blir en bättre träning av det hela. Rider jag på tävlingsplatsen travar jag mest runt och motionerar honom men hemma är det serious. 
 
Planen är att vi åker klockan 2. Men om jag känner mig och min familj rätt kommer det bli klockan 3, haha! 
Falsterbo ponny grandprix, 2a 


Postat av: Mathilda

Kommer å hejar på dej på söndag👍

Svar: Å vad roligt! :D
None None

2014-08-07 @ 08:39:59
URL: http://mbehrmann.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: