5 roliga saker

axelinaackie.blogg.se / 30 Januari, 2014 - 19:09 / Allmänt

- vet inte om jag sagt detta, men när jag var i Danmark och provade B-ponnyer 2009 så skulle jag egentligen prova 2 ponnyer på det ena stället vi var på. Men jag provade bara en för att dom hittade inte den andra, haha! 

- jag har gått på 2 olika dagis, det ena som hette knyttet hatade jag på grund av att alla skrattade åt mig hela tiden! Uppenbarligen jag tog verkligen illa upp. 

-  Goda kakor slår ALLT enligt mig. Helst cookies av alla olika slag. Tycker till och med att kakor är lika gott som en ben&jerry. 

- när jag var mindre tyckte jag inte alls att det var så kul att rida. Typ första året när jag var 6 och hade min egna ponny. Det var när jag var 7-8 år som jag började tycka att det var kul!

- min dröm har alltid varit att ha huvudrollen i en stor och känd film, hade ju varit hur kul som helst att spela in en film och agera som en annan person än sig själv. Kan inte direkt säga att jag är bra på det men det hade ändå varit riktigt kul!


Postat av: Anonym

HAHAHA

2014-02-01 @ 21:27:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: