Bosse from today

axelinaackie.blogg.se / 23 Juli, 2014 - 23:14 / Allmänt

Trimmade honom i paddocken, ett redigt pass på 50 min och han var super fin i slutet! Nedan ser ni några bilder från vårat ridpass:
(Polo har jag tagit med hem till mamma. Det är ingen tävling för honom på länge och då passar jag på att rida honom så mycket som möjligt på det fina galoppbanan som finns här. Han får också äta gräs vilket jag är säker på att han kommer uppskatta! Så lite semester för honom med galopp-pass på galoppbanan! Red där på honom idag och han var hur glad som helst, mamma fotade där med men de bilderna kommer ut vid ett senare tillfälle. :)
 
 
 
 
 
 


Postat av: Felicia

Om man skulle stå uppsstallad på ditt stall skulle man stå i ridskole stallet eller privatstallet? Ps du är sjukt duktigt på att rida!!

Svar: Då skulle man stå i boxstallet. (Finns 3 stall)
Där större delen är privat hästar, men inte det stallet jag står i då det bara finns 10 boxar där som redan är fulla. :)
None None

2014-07-24 @ 01:06:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: