Chacha måndag eftermiddag

axelinaackie.blogg.se / 14 Juli, 2014 - 15:32 / Allmänt



Namnbrickorna blev jätte fina på sin plats! :)

Nu är Polo trimmad i ridhuset. Red inne idag för att det kom ett skyfall precis innan jag satt upp och jag ville helst inte plaska runt i paddocken fylld med vatten! 
Han var väldigt fin idag, inte alls spänd och springig utan han lyssnade fint på mig och var bra i galoppen. Gjorde rena och fina byten också. 
Släppte ut honom i hagen sen så att han fick äta lunch och medan han gjorde det putsade jag 2 magplattor, en sadelgjord, 4 par skydd och ett träns. Nu skiner allting i sadelkammaren som även är nystädad! 
Snart åker jag hem till mamma igen och ikväll blir det tacos följt av några avsnitt GodsipGirl, vad skulle jag göra utan serier? ;-) kanske lite vettiga saker haha


Postat av: Anonym

hur satte du fast brickan på tränset? svara gärna i inlägg :)

Svar: Det följer med små spikar, gjorde hål i nackstycket med en håltång och satte i spikarna + brickan. :)
None None

2014-07-15 @ 18:29:28
Postat av: Malin

Vart köpte du de där?:)) svara gärna till min mail :)))

Svar: Falsterbo! :)
None None

2014-09-23 @ 17:44:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: