Competition with the fluffy one

axelinaackie.blogg.se / 15 Juli, 2014 - 20:46 / Allmänt

På lördag ska jag tävla. Denna gången en nationell tävling i Strömstad, det är ett meeting men jag åker och hoppar bara på lördagen en klass. En MsvB som är ett ridsport ponnycup kval vilket gör det extra roligt! Visste ni att jag har rivit sista hindret 3 gånger i ett ridsport ponnycup kval? Hur stora är oddsen lixom... Har alltid haft lite otur när jag hoppat ridsport klasserna men jag känner att det är dags att ändra på det! Så på lördag kommer det att gå bra, har det på känn. För att bara man rider bra så går det ju bra, right? 
Förra året när jag och Polo tävlade i Strömstad gick det jätte bra, vi kom 2a i MsvB och debuterade MsvA och vann. Ett tecken på att han trivs på den tävlingsplatsen så det känns bra att åka dit. 
Bosse åker inte med, hans nästa tävling blir SM så ingen tävling innan det! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: