Falsterbo-köp

axelinaackie.blogg.se / 13 Juli, 2014 - 19:26 / Allmänt



Hjärtat till hans tävlingsgrimma och brickan till hans träns. 


Ett fuck cancer armband, hoppas att alla som varit på Falsterbo har köpt ett sånthär <3 på bilden är det Jag, Clara, Ida och Linn 



Så söta sovshorts som matchar till mitt rum. ^^ 

Sämsta bilden, men bruna kingsland stallbandage 


Roeckl handskar med nät överst så dom är svala och sköna och sitter som ett extra skinn över händerna. 

Jätte nöjd med köpen måste jag säga!


Postat av: Klara

Vart har du köpt bosses dyon träns med bredare mitt pånosgrimman om du fattar vad jag menar haha!!

Svar: på mässan i falsterbo 2012! :)
None None

2014-07-13 @ 20:54:03
Postat av: Klara

Kommer du ihåg affär?

Svar: På vad syftar du på? :))
None None

2014-07-13 @ 22:40:39
Postat av: Carro

Var köper man sån där namnbricka till grimman? :)

Svar: Köpte min på en italiensk monter som hade massa schabrak! :)
None None

2014-07-15 @ 15:13:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: