Så himla rolig helg!

axelinaackie.blogg.se / 10 Juli, 2014 - 17:35 / Allmänt

Nu är jag påväg hem från Falsterbo som har varit helt fantastiskt! Inte bara att resultaten var super utan har också umgåtts med roligt folk och ätit massa glass. (Alltid ett plus med glassen ;-)) Att jag fick kvala in till ponnyklasserna tillsammans med Bosse var en dröm jag hade detta året som gick i uppfyllelse.
(Skriver alltid upp mål den 1a januari och denna gången skrev jag 2 drömmar också varav en var att kvala till Falsterbo) 
En tredje placering första dagen i 125cm och sedan en andra placering i våran tredje 130cm och dessutom dubbelnolla! Bosse har hoppat otroligt över alla hinder och inte rört en bom, varken på framhoppningen eller banan. Nu ska han få ta det lugnt och äta gräs i några dagar innan han ska matchas inför SM vecka 32. 
Bästa tävlingshelgen någonsin!








Var tvungen Clara 


Postat av: Hanna

Stort grattis till andra placeringen!
Jag tog bilder på dig idag, vill du att jag skickar dom till din mejl? Vad heter din mejl isåfall? :)

Svar: Tack så mycket, ja det hade varit jätte snällt av dig! [email protected]
:D
None None

2014-07-10 @ 18:42:38
URL: http://hannawesterlind.se
Postat av: Anonym

Hej kan inte du göra ett inlägg där du visar bild på framsidan, baksidan och inuti dina animokavajer och sen skriver lite om dom? Grattis !:)

2014-07-10 @ 20:57:52
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du alltid sover påväg till tävlingar?

Svar: Hahahah för att jag blir schnale trött när jag åker bil!
None None

2014-07-10 @ 21:00:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: