Markarbetspass

axelinaackie.blogg.se / 25 Juni, 2014 - 22:43 / Allmänt

Både Bosse och Polo fick gå markarbete idag. Småhinder som var uppställda i en liten bana där det var ordning och reda som gällde. Med Bosse lade jag en volt efter varje hinder så att han skulle komma tillbaka till ordningen.  Båda två gjorde övningen super förutom att Bosse blev lite FÖR lugn. Men det är inte ofta han beter sig på det viset så jag ser det posetivt. 
Polisen var väldigt pigg så med honom låg fokuset på att få honom lite mer tillbaka. Han lyssnade samtidigt bra på mig även om han spang på så det var inga problem!
 
Idag är mitt mål att gå och lägga mig i tid. Inom 20 min ska jag ligga i sängen, punkt
 
han är så gullig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: