Godmornin'

axelinaackie.blogg.se / 01 Oktober, 2014 - 09:23 / Allmänt

Hej allihop, nu är det onsdag morgon och jag känner mig förhållandevis pigg. Gick och la mig en timme tidigare än vad jag brukar göra vilket resulterade i att jag vaknade lite piggare! 
Igår efter det att båda ponnysarna var hoppade fick dom komma hit till stallet hos mamma. Dem (haha tänkte ni på att jag skrev dem?) ska få vara på semester här och äta gräs, konditionsträna på galoppbanan samt rida på våran enorma äng. tror dom kommer uppskatta det faktiskt. 
Just nu går dom i varsin gräshage och äter sig tjocka och glada. När jag kommer hem från skolan är planen att båda ska skrittas bort till galoppbanan och väl där ska jag rida 3 varv. Ett varv är 1,5 km så 3 varv blir perfekt. Mycket galopp är planen :)
 
 


Postat av: Samshield

Hej! Måste bara fråga om du köpte hjälmen med de 5 stenarna längst fram eller om du satte på dem själv. Fick nämligen för mig att du köpt den utan, hahah ;)

Svar: Jaa jag har satt dit dom själv! Det är bara att ta ett starkt lim och sedan välja vilka stenar, jätte lätt :)
None None

2014-10-01 @ 20:13:53
Postat av: Anonym

Så skriver du dem när det ska vara de xD Hihi

Svar: Hahaha, just dem och de har jag aldrig riktigt förstått mig på... ;D
None None

2014-10-02 @ 00:54:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: