Måndag morgon och lugn vecka

axelinaackie.blogg.se / 06 Oktober, 2014 - 10:41 / Allmänt

Den här veckan har vi bara prov i spanska vilket jag anser som en lugn vecka, "bara" ett prov. Men så är det väl att vara en nionde klassare! Haha, jag var inte serri den sista meningen, är inte så töntig irl att jag uttrycker mig så. 
 
Nu den kommande meningen ska jag skriva med förkortningar.
Denna v. ska min klass t gymnasiemässan på ons. Vi ska vara där hela dan' och äta någonstnas inne i gbg. 
Så det är lite skönt att alla onsdagens lektionerna går bort!
 
I övrigt ska jag rida alla hästarna as usual. Men nu till en rolig nyhet som gynnar er läsare något kopiöst! 
På höstlovet, alltså vecka 44 ska jag göra en bloggsatsning. Och med Bloggsatsning menar jag att jag ska uppdatera såsåså bra och skriva såsåså bra inlägg! Kul va? Så var beredda på bra blogging på höstlovet mina vänner! 
 
 


Postat av: C L A R A

Du har tappat det min vän, du har tappat det!

Svar: Love you too
None None

2014-10-06 @ 10:43:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: