Snabb vecka må jag säga!

axelinaackie.blogg.se / 09 Oktober, 2014 - 21:45 / Allmänt

Imorgon är det redan fredag! Snacka om att jag lever för helgen - haha! Även om jag bara är hemma en hel helg utan att tävla är det så underbart ändå. 
Skolveckans längsta dag är avklarad och en stor inlämning gällande NO och Svenska är inlämnad. Nu är det bara engelska läxa tills imorgon som jag redan är ganska bra på. Hemkunskapsprov nästa vecka samt engelska. Så skönt med bara 2 läxor men antagligen kommer det komma massa fler... Men den dagen den sorgen!
 
Idag var jag inte hemma i stallet förrän klockan 5 eftersom att jag slutade så sent. Åt middag direkt och sen gick jag ut och red. Bara Bosse idag då det blev så mörkt. Han trimmades i en hel timme och pappa hjälpte mig. Jag tränade mycket på att han skulle flytta sig för min skänkel och lyssna för skänkeln över huvudtaget. Gör hästen inte det så fungerar inget annat heller. Det gick bra, även om Bosse surade lite i början då han inte tog vänsterskänkeln riktigt.
 
Rakade Polo också. Och nu har jag det konstaterat att jag har sveriges sötaste D-ponny. Han är så vacker i verkligheten när han har klippt huvud och kammad lugg att jag knappt kan sluta kolla på honom haha! Dock klippte jag bara 60% då klippmaskinen blev varm och klockan blev mycket så resten tar jag imorgon! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: