Vilken mysig dag!

axelinaackie.blogg.se / 12 Oktober, 2014 - 20:17 / Allmänt

Idag fick jag finbesök vill jag lova. Självaste Clara kom till mig med sina 2 favorithästar Najje och Nora. 
Nora är bara 5 år så med henne ville hon hoppa på något annat ställe än hemma så hon hoppade i ridhuset medan jag skrittade och travade litegrann på Elenya. Tar det väldigt försiktigt nu i några dagar med henne pga omständigheterna. 
Sedan när vi ridit klart dom så red vi ut tillsammans! Väldigt kul var det, Polo och Najje satt vi på och vi red rundan runt sjön som tar ca 40 min. Vi hoppade över stenmuren 3 gånger, galopperade upp för backarna och gick ner i vattnet. Polo var en väldigt bra coach för najje när det gällde att gå ner i vattnet. Till slut kunde även Najje skritta på ganska djupt vatten utan att vara minsta lilla rädd! (Clara var väldigt stolt) 

Förutom dessa roliga ridpassen blev Bosse badad och klippt. Trots massa lugnande och brems var han aggressiv, haha! Men till slut blev både kropp, huvud, ben och lite på öronen klippt! Nu är han riktigt snygg! 

Angående Tyskland, berättar mer om det i ett separat inlägg imorgon så stay tuned! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: