Wonderful afternoon

axelinaackie.blogg.se / 02 Oktober, 2014 - 21:07 / Allmänt

Att trimma Bosse på våran 6 hektar stora äng med bara T-shirt i solnedgången, det var härligt! Sedan att han var fantastisk att rida gjorde inte det hela sämre precis. 
Skrittade fram i 15 minuter så att han skulle vänja sig vid underlaget och omgivningen. Sen travade jag i 12-13 min, tog en liten skrittpaus och sen galopperade jag 10 min med en skrittpaus mitt i. Som sagt, riktigt fin!

Sedan skrittade jag och Polo bort till galoppbanan och galopperade där. Det gick mycket bättre än igår då han var lugnare och inte så stark. Stjärna till Polo också 🌟 
Spolade av båda två och sen fick dom sitt kvällshö. 
Imorgon ska dom till pappa igen och då är det fredag!!! Som jag längtat !! 


Bromance




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: