6 stycken jag...

axelinaackie.blogg.se / 26 September, 2014 - 09:02 / Allmänt

Jag hatar tråkiga mystory bilder/filmer, men om det är roliga storys så är det kul. Så mitt tips är att inte lägga ut tråkiga mystorys, för det gillar ingen. 
 
Jag älskar toast, choklad, ben&jerry och pasta om vi pratar i matväg
 
Jag gillar att ställa klockan på 07.14 säger vi, och sedan ställer jag om den till typ 07.17 och somnar om 3 minuter. Så gör jag alltid när jag är riktigt trött, haha!
 
Jag hatar rök-lukt, alltså cigarett-rök-lukt. Typ den vidrigaste lukten som finns.
 
Jag gillar också att skriva sånna här "listor", har ni tänkt på att jag gör det väldigt ofta? Säg till om det blir tråkigt att läsa. ;-)
 
Jag hatar vintern, finns inte något positivt med den över huvudtaget. Eller jo en sak, det är kul att galoppera i snön.
 
Sen älskar jag Bosse, Polisen och Elenyado såklart <3<3<3<3<3<3


Postat av: Anonym

Vart köper du alla gant o ralph lauren tröjor?

Svar: Design only fooor the win!
None None

2014-09-26 @ 14:21:20
Postat av: Anonym

Vad är enligt dig ett exempel på en tråkig mystory? Exempel på rolig mystory? Dom är absolut inte tråkiga att läsa, gör ännu fler ;)

Svar: Typ när det är 711 filmer från en högljudd matsal eller när allt är rörigt och jobbigt. Haha!
En rolig mystory är en fin bild, Max 2 på rad. Inte typ 7336 stycken.
Det är bra, och kul med respons! :D
None None

2014-09-26 @ 14:29:51
Postat av: Wilma Johansson

Hej! Jag undrar vilken storlek du har på dina spränger bow balance? :) 132 eller 112? :)

Svar: Vet inte, har storlek dam. :) :)
None None

2014-09-26 @ 15:18:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: