Duktig BosseKosse

axelinaackie.blogg.se / 28 September, 2014 - 18:07 / Allmänt

Idag började ridpasset med att duracellkaninen kom fram. Han var springig, stark och vek av i svängarna. Då tänkte jag att "såhär kommer det vara resten av ridpasset". Jag har aldrig riktigt fått till honom när han har varit så hetsig, som han blir på tävling. 
Men jag red jätte mycket med benen och verkligen beslöt mig för att jag skulle få ordning på honom och till slut fick jag verkligen det! Jag kopplade greppet (den meningen var till pappa) och det gick riktigt bra och jag hade bra ordning på honom i slutet utifrån förutsättningarna! 
Hoppade inte alls stort utan mer lydnad. Men jag måste börja rida mer med benen på honom, det är där det sitter. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: